duminică, 17 iulie 2011


As vrea sa pot sa sterg totul cu buretele, as vrea sa adun toata durerea intr-un sac si sa alung toata tristetea asta care ma domina, care ma transforma in neom...As vrea sa pot sa spun gata , as vrea sa pot alunga toate sentimentele astea din suflet, as vrea sa ma arunc in mare, nu pentru a ma sinucide pe mine ca fiinta si sa ucid cosmarul care se zbate, sa inec toate gandurile astea ...Stii nu-mi doresc mai mult decat sa-mi gasesc fericirea mea insami, as vrea sa gasesc bucuria de exista, vreau sa gasesc motivele pentru care merita mereu sa lupt, vreau sa-mi umplu inima cu micile bucurii, cu fericirea si lumina parintilor, cu stralucirea ochilor copiilor, cu toata iubirea debordanta de care ma bucur zilnic...de ochii mici si indoielnici, de privirea care cauta mereu necunoscutul...vreau sa ma bucur ca pot alerga pe plaja, sa ma las desculta si sa simt briza marii, sa simt toata energia pe care mi-o transmite vreau sa incetez sa ma gandesc la lucruri care nu merita, pentru ca asa nu voi mai avea timp sa ma gandesc la cele care merita...vreau sa urc muntele si acolo sa fiu mai aproape de adevarul universului...vreau sa profit de libertatea mea si de faptul ca pot fi fericita si implinita pentru ca pot face tot ce-mi doresc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu