miercuri, 13 iulie 2011

poate eu, poate tu


Ce ciudat este ca dupa o perioada sa scriu astfel...Poveste de iubire sau ce a fost, poveste de vis, sau oare ce? intrebari fara raspuns, intrebari care-mi mistuie gandurile, privirile...cine sa fi gresit? eu, sau poate tu? oare amandoi? oare dorinta mea de ati darui totul, de ma darui cu totul, oare misiunea pe care mi-o atribuisem sa te fac fericit? oare sinceritatea sentimentelor mele? oare ce? oare privirea in care m-am pierdut de la inceput? oare sufletul in care am crezut? Trece greu ziua, de cand nu mai sunt a ta, diminetile trec fara zambet, dupa-amiezele fara fericire, serile fara rasete, noptile fara iubire...Spune-i timpului sa nu mai treaca, spune-i timpului sa se opreasca in locul in care m-am indragostit de tine, sa privim stelele, sa ne zarim sufletele...daca ar trebui sa renunt la ceva doar sa mai traiesc o data povestea ...as renunta la zambetul de maine si la speranta de a ma iubi din nou

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu