marți, 19 iulie 2011

Cu totii suntem tentati atunci cand suferim sa spunem gata, suntem dezamagiti, nu mai vrem nimic de la viata, nu mai avem nevoie de nimic. Din pacate insa uitam exact lucrurile cele mai importante pentru noi, uitam ca avem alte lucruri frumoase pentru care merita sa mergem inainte, sa ne bucuram, sa traim in plina armonie cu noi insine. Iubirea o putem pastra in suflete, insa doar pe aceea adevarata aceea care ti-a adus fericirea, care ti-a adus zambetul pe buze, care ti-a dat un strop de speranta, care te-a facut sa renasti la un momentdat. Probabil ca va surprinde atitudinea mea, insa eu nu pot sa fiu altfel, eu nu stiu sa port pica, eu nu stiu sa urasc, eu nu stiu sa zambesc fals eu nu stiu sa spun te urasc...nici nu vreau asta, nu-mi incarc sufletul cu energii negative...
Astazi incep sa scriu cartea mult ceruta de voi, de voi cei care ma iubiti, cei care-mi sunteti alaturi...e pentru voi asta...e pentru cei care vor sa fie fericiti in primul rand cu ei insisi...Imi voi structura carticica in cateva capitole...voi vorbi despre iubire, despre credinta si rolul acesteia, despre prietenie, despre lucrurile care iti pot aduce fericirea...Voi incepe cu ce va place voua...iubirea....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu