joi, 14 iulie 2011

inchide ochii


Ai incercat vreodata sa inchizi ochii si sa-ti imaginezi ceva? orice...? Asta fac eu acum, inchid ochii si ma vad stand pe plaja pustie, singura cu gandurile mele...valurile ma fugaresc iar soarele imi trimite zambete...caldura ma incalzeste...sunt departe de lume, sunt departe de ipocrizie, sunt departe de tot ce-mi aduce tristete...sunt doar eu si ea...marea...martora tristetii si a fericirii mele, martora zambetelor si lacrimilor mele...confidenta sentimentelor mele...vrei sa incerci si tu? haide nu-ti fie frica...nu se intampla nimic, acolo totul e cum vrei tu, pentru ca acolo tu iti creezi lumea...hai sa visam, hai sa uitam pentru o clipa de noi, hai sa inchidem ochii si sa privim in visele noastre, hai sa fim fericiti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu