miercuri, 13 iulie 2011


Viata insasi este o lupta continua cu tine insati. Te trezesti dis de dimineata si ti-ai propus sa faci un lucru, insa iti dai seama la un momentdat ca nu mai poti face acel lucru , ca trebuie sa te intorci la altceva...Si tot asa mereu...azi nu mi-am propus nimic, nu mai vreau sa-mi propun nimic, azi las viata sa se joace cu gandurile mele...azi ma gandesc la ce vreau eu, daca trebuie sa plang, asta am sa fac, daca trebuie sa rad asta am sa fac, daca trebuie sa ma gandesc la tine asta voi face...nu-mi voi mai ingradi gandurile, azi nu mai vreau sa mai lupt impotriva mea...sunt doar eu, un copil in corp de femeie, cu un suflet plin de iubire...sunt eu in camera mea, sunt eu in lumea mea plina de cuvinte simple...e tot ce mi-a mai ramas libertatea de a scrie tot ce simt pentru ca mi-am pierdut libertatea de a striga cat ma tine gura ce iubesc pe cine iubesc...imi las cuvintele sa danseze pe foaia de hartie...imi las gandurile sa gandeasca ce vor ele, insa nu-mi las vocea sa vorbeasca despre ele...E doar tacerea sentimentelor exprimate in cuvinte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu